Isnin, 14 April 2014

KENALI MUSUH DI PERSEKITARAN ANDA

HAPUSKAN SERANGGA BERBISA 

Salam & terima kasih kepada anda kerana singgah lalu kat sini saya, kepada pelayar internet di luar sana saya ingin berkongsi berkaitan dengan landskap hijau sesegar mata yang memandang ia menepati salah 1 amalan al imam al shafie. Melihat benda yang hijau sangat disarankan untuk menjaga mata sihat kerena objek hijau itu dapat menyejukkan mata & lagi segar orang yang tinggal di dalamnya bagi yang meminati landskap kehijauan alam yang mendamaikan anda akan di sambut oleh tumbuhan yang sedang berzikir setiap masa ia telah di sebut dalam firman allah dalam surah Al-Israa ayat 44 yang bermaksud “Dan tidak ada sesuatu pun melainkan bertasbih dengan memuji-Nya, tetapi kamu sekalian tidak mengerti tasbih mereka. Sesungguhnya Dia adalah Maha Penyantun lagi Maha Pengampun”. begitulah kelebihan  tumbuh-tumbuhan yang ada di sekeliling rumah kita jika tahu menghargai ruang yang berikan untuk kita manfaatkan ia bersama.


Selain dari kita menjaga segala macam keadaan di dalam persekitaran rumah kita juga harus menjaga ahli keluarga kita dari sebarang musibah yang datang berupa gangguan manusia mahu pun haiwan atau bencana alam. di sini yang saya nak kongsikan ialah dari serangga yang tak mengenali erti nilai kekeluargaan yang ada dalam rumah anda asal lalu je dia sengat sama ada anda bunuh dia dulu atau dia sengat anda, lepas tu dia mati sampai lumat anda kerjakan dia kan. kali ni saya bukan nak berkongsi teknik berkomunikasi dengan serangga tapi cara menghapus serangga di dalam rumah kita.  bagi yang berminat kami akan hadiahkan kepada anda semburan serangga secara percuma kepada anda dan kami akan terangkan cara penjagaan taman bagi mengelak ia di ketegorikan sebagai "tempat tikus beranak" cara yang kami kongsikan ianya sangat sesuai dengan halaman anda serta perkakasan yang betul. sila hubungi +60182590287 atau +60189188917 untuk menjadikan rumah anda berada dalam suasana "taman dalam rumah" jika anda inginkan banyak lagi maklumat menarik sila layari pages saya di https://www.facebook.com/SMARTGARDEN2U tq



info ayat al quran surah al isra ayat 44 tadi di ambil di sini http://zainudinhajimeon.blogspot.com/2009/05/tumbuhan-juga-berzikir.html sila layari blog yang tertera untuk mengetahui kisah sebenar tujuan ayat al quran dari surah al isra ayat 44, tadi yang ada kaitan dengan kajian yang di ketuai oleh Profesor William Brown sangat baik untuk kita mengetahui hasil dari kajian tersebut.

info amalan al imam al shafie di petik dari sini
http://www.bacatips.com/2013/09/cara-mempertajam-penglihatan-menurut.html sila layari blog ini untuk mengetahui pelbagai lagi amalan yang dapat membantu kita dalam menajamkan penglihatan kita.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan